ХТО МИ
SMM24 вже більше 10 років допомагає бізнесам позбутися проблем із просуванням у соцмережах. Працюємо з новими та великими компаніями, допомагаємо розбиратися з проблемами, які заважали просуватися раніше, оперуємо бюджетами різного розміру. Серед наших клієнтів:
- Сіті Клініка
- Tamipul
- Perfectil
- Menopace
- ICSI Clinic
- Тантум Верде
- Піаскледін
- Анаферон
- Ергоферон
- та інші.
Ми точно допоможемо, якщо вам потрібні:
- чат-боти
- таргетинг
- вирви просування
- унікальні та дійсно потрібні бізнесу пости
- оформлення сторінок
- ведення сторінки
- просування постів
- пошук нових клієнтів працюючою рекламою
Ми також даємо рекомендації щодо оптимізації посадкових сторінок та профілю, а також проводимо її
Ми проводимо оптимізацію посадкової сторінки або профілю для:
- зниження витрат на рекламу
- підвищення рівня конверсії кожного оголошення
- зростання продажів
- більшої конверсійності сторінок
- оптимізації дій користувачів на ваших сторінках
ЗАМОВТЕ ПРОСУВАННЯ
Розкажіть нам про свій бізнес, і ми підготуємо для вас персональну пропозицію
Щоб отримати консультацію наших експертів, зв'яжіться з нами зручним для вас шляхом: заповнивши форму справа, зателефонувавши або відправивши нам лист на адресу
Не забудьте розповісти про вашу компанію, мету проекту, наявні напрацювання та залишити свої контактні дані
НАШІ КЕЙСИ
Що ще можна отримати від просування у Facebook?
Таргетологи SMM24 використовують різні формати реклами, що дає можливість впливати на коло людей.
Ми налаштовуємо рекламні кампанії для:
- сторінки в соціальній мережі, що збільшує кількість передплатників
- постів на сторінці, що збільшує охоплення та кількість людей, які дізнаються про ваш бренд
- вашого сайту
- окремих послуг/товарів/методів
- акційних пропозицій
ЗАМОВТЕ ПРОСУВАННЯ
Розкажіть нам про свій бізнес, і ми підготуємо для вас персональну пропозицію
Щоб отримати консультацію наших експертів, зв'яжіться з нами зручним для вас шляхом: заповнивши форму справа, зателефонувавши або відправивши нам лист на адресу
Не забудьте розповісти про вашу компанію, мету проекту, наявні напрацювання та залишити свої контактні дані